Ponad 500 artykułów spożywczych posiada znak „Doceń polskie”

24 maja 2013

Nabiał, wyroby mięsne, przetwory, słodycze, napoje, warzywa, owoce, przyprawy, produkty zbożowe – to tylko niektóre artykuły spożywcze, którym przyznano certyfikat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Eksperci programu wyróżnili już ponad 500 wyrobów. Certyfikat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego zdobyło ponad 500 wyrobów spożywczych, jednak liczba produktów ubiegających się o to wyróżnienie jest dużo większa. Samo przystąpienie do […]

Czytaj dalej

Znak promocyjny „Doceń polskie” wręczono po raz ósmy

24 kwietnia br., w Krakowie odbył się VIII audyt certyfikacyjny artykułów spożywczych biorących udział w programie „Doceń polskie”. Loża Ekspertów (z Mirkiem Drewniakiem na czele) oceniła ponad 100 produktów różnego typu, m.in. miody, wody, wypieki, słodycze, przetwory warzywne, dania gotowe oraz wyroby mięsne. Na uwagę zasługuje fakt, iż w audycie brały udział także artykuły ponownie […]

Czytaj dalej

Lokalne portale o programie „Doceń polskie”

Ukazały się kolejne publikacje na temat firm nagrodzonych w trakcie ósmego audytu. O przyznaniu certyfikatów wyrobom Zakładów Mięsnych WiR z Łopuszna napisał portal StrefaBiznesu.echodnia.eu  (http://www.strefabiznesu.echodnia.eu ). Przypomnijmy, że Loża Ekspertów nagrodziła godłem programu „Chrumki” – parówki z szynki oraz szynkę szlachecką z oferty tego producenta. Z  kolei informacja o wyróżnieniu mąki pszennej pełnoziarnistej i mielonej […]

Czytaj dalej

Artykuły spożywcze po raz piąty ubiegały się o certyfikat „Doceń polskie”

24 maja 2012

16 maja, w krakowskim hotelu Swing, odbył się piąty audyt certyfikacyjny produktów biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”.  Wyroby, które Loża Ekspertów oceniła najwyżej zostały wyróżnione certyfikatem „Doceń polskie”. O godło programu „Doceń polskie” mogą ubiegać się jedynie produkty posiadające tzw. polski czynnik, produkowane wg tradycyjnej receptury lub ze składników polskiego pochodzenia. Eksperci, […]

Czytaj dalej

Gwiazdy nagrały utwór promujący akcję „Pomaganie jest trendy”

6 marca 2012

  „Każdy z nas ma jakiś cel/ Każdy z nas chce poczuć się potrzebny/ Pomaganie jest trendy”- to fragment piosenki promującej II edycję akcji „Pomaganie jest trendy”. 2. marca w warszawskim „Hear Studio” dobiegły końca prace związane z nagraniem utworu promującego II edycję akcji „Pomaganie jest trendy”. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest  program  „Doceń polskie” (www.DocenPolskie.pl). […]

Czytaj dalej

Pliki do pobrania

Logotyp Doceń polskie

Logotyp Doceń polskie TOP PRODUKT

Logotyp Doceń polskie MARKI WŁASNE

Doceń polskie TOP PRODUKT MARKI WŁASNE

Księga znaku

Prezentacja programu

Zdjęcia po certyfikacji

Informacja prasowa po certyfikacji