Warning: Undefined array key "post" in /home/platne/serwer165998/public_html/docenpolskie.pl/wp-content/themes/as4youTheme/parts/postPage.php on line 4

AVE w sierpniu i wrześniu to aż 245 tys. zł!

2 października 2019


AVE w sierpniu i wrześniu wyniosło aż 245 816 zł!


Wartość ekwiwalentu AVE dla publikacji opublikowanych w sierpniu i wrześniu wyniosło 245 816 złotych. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Czym jest AVE?

Najbardziej popularną metodą badania efektywności działań PR w zakresie obsługi prasowej (media relations) są publikacje, jakie ukazują się na temat firmy w różnego rodzaju mediach. Skuteczną metodą oceny ich wagi jest tzw. wskaźnik AVE (Advertising Value Equivalency), czyli ekwiwalent reklamowy. Poprzez porównanie powierzchni lub czasu emisji danej informacji do tożsamej emisji reklamowej, określa się wartość publikacji w pieniądzu. Ekwiwalent taki jest sumą, jaką firma musiałaby wydać przy zakupie porównywalnej powierzchni reklamowej.