Kolejne produkty INTERMARCHE ze Znakiem „Doceń polskie – MARKI WŁASNE”

7 listopada 2011

    III Certyfikację Programu promocyjnego „Doceń polskie” przeszło pozytywnie aż 61 produktów sieci INTERMARCHE. Na uwagę zasługują zwłaszcza produkty szczególnie wyróżnione przez Lożę Ekspertów – tytułem TOP PRODUKT mogą pochwalić się następujące produkty:

Czytaj dalej

Znak „Doceń polskie” w posiadaniu Firmy GRZEŚKOWIAK

    Oferta Firmy GRZEŚKOWIAK to naturalne i smaczne produkty: – świeże surówki owocowo-warzywne, sałatki, kapusta kwaszona, ogórki kwaszone oraz świeże półprodukty i produkty do gastronomii. Apetycznie wyglądające produkty GRZEŚKOWIAK posiadają naturalnie soczyste kolory i fantastyczny aromat. Aż chce się je zjeść!

Czytaj dalej

Produkty ETERNO zdobyły Znak „Doceń polskie”

    Podczas III Certyfikacji Programu Promocyjnego „Doceń polskie” Loża Ekspertów była pod ogromnym wrażeniem najwyższej jakości produktów firmy Eterno, które za wybitne walory smakowe otrzymały tytuł TOP PRODUKT, są to:

Czytaj dalej

Pliki do pobrania

Logotyp Doceń polskie

Logotyp Doceń polskie TOP PRODUKT

Logotyp Doceń polskie MARKI WŁASNE

Doceń polskie TOP PRODUKT MARKI WŁASNE

Księga znaku

Prezentacja programu

Zdjęcia po certyfikacji

Informacja prasowa po certyfikacji


Warning: Use of undefined constant custom_pagination - assumed 'custom_pagination' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/platne/serwer165998/public_html/docenpolskie.pl/wp-content/themes/as4youTheme/parts/pressPage.php on line 112