Kolejne produkty INTERMARCHE ze Znakiem „Doceń polskie – MARKI WŁASNE”
7 listopada 2011
III Certyfikację Programu promocyjnego „Doceń polskie” przeszło pozytywnie aż 61 produktów sieci INTERMARCHE. Na uwagę zasługują zwłaszcza produkty szczególnie wyróżnione przez Lożę Ekspertów – tytułem TOP PRODUKT mogą pochwalić się następujące produkty:
Czytaj dalejZnak „Doceń polskie” w posiadaniu Firmy GRZEŚKOWIAK
Oferta Firmy GRZEŚKOWIAK to naturalne i smaczne produkty: – świeże surówki owocowo-warzywne, sałatki, kapusta kwaszona, ogórki kwaszone oraz świeże półprodukty i produkty do gastronomii. Apetycznie wyglądające produkty GRZEŚKOWIAK posiadają naturalnie soczyste kolory i fantastyczny aromat. Aż chce się je zjeść!
Czytaj dalejProdukty ETERNO zdobyły Znak „Doceń polskie”
Podczas III Certyfikacji Programu Promocyjnego „Doceń polskie” Loża Ekspertów była pod ogromnym wrażeniem najwyższej jakości produktów firmy Eterno, które za wybitne walory smakowe otrzymały tytuł TOP PRODUKT, są to:
Czytaj dalejPliki do pobrania
Logotyp Doceń polskie
Logotyp Doceń polskie TOP PRODUKT
Logotyp Doceń polskie MARKI WŁASNE
Doceń polskie TOP PRODUKT MARKI WŁASNE
Księga znaku
Prezentacja programu
Zdjęcia po certyfikacji
Informacja prasowa po certyfikacji
Warning: Use of undefined constant custom_pagination - assumed 'custom_pagination' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/platne/serwer165998/public_html/docenpolskie.pl/wp-content/themes/as4youTheme/parts/pressPage.php on line 112