„Porcja” publikacji w mediach
27 stycznia 2020
Publikacje w mediach to nieodzowna część współpracy z programem „Doceń polskie” a tym samym rezultat działań Agencji PR, która publikowane teksty tworzy. Od początku roku w mediach branżowych ukazały się materiały prasowe poświęcone tak zagadnieniu Fingeefood – przekąsek karnawałowych, właściwościom produktów kiszonych jak i zapowiedzi pierwszego w tym roku audytu żywności.
Wachlarz możliwości, jakie daje posiadanie certyfikatu „Doceń polskie” jest ogromny. To sprawdzone narzędzia promujące, jak i ułatwiające działalność polskich producentów żywności. Gotowe rozwiązania lubią wszyscy – to dzięki nim nie tylko oszczędzamy czas i energię, lecz zyskujemy pewność, że na pewno zrealizujemy cele, które sobie postawiliśmy! Twórcy programu „Doceń polskie” dostarczają laureatom tego przedsięwzięcia pakiet gotowych i sprawdzonych rozwiązań, obejmujących także współpracę z Agencją PR. Wystarczy po nie sięgnąć i skorzystać, by w ten sposób promować nagrodzone produkty i dbać o budowanie wizerunku marki czy firmy. Agencja Public Relations przygotowuje: artykuły prasowe w których zawarte są informacje o rodzimych wytwórcach żywności wyróżnionych w ramach programu, materiały prasowe z wykorzystaniem przepisów kulinarnych nagrodzonych firm, notatki zamieszczane na blogu programu „Doceń polskie”, materiały dla laureatów programu, publikacje w kwartalniku Doceń Dobre Wiadomości, opisy akcji z udziałem wyróżnionego produktu, przepisy z wykorzystaniem nagrodzonego specjału, informacje na stronę www i fanpage programu, relacje fotograficzne i pisemne z audytów żywności itp.