Promowanie żywności – case studies laureatów programu „Doceń polskie”
14 kwietnia 2016
Promowanie artykułów spożywczych wymaga korzystania z narzędzi różnego typu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę laureaci programu promocyjnego „Doceń polskie”.
Promowanie artykułów spożywczych wymaga korzystania z narzędzi różnego typu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę laureaci programu promocyjnego „Doceń polskie”. Producenci żywności nagrodzeni przez Lożę Ekspertów dzielą się swoimi spostrzeżeniami związanymi ze zdobyciem certyfikatów jakości, a także zachęcają innych wytwórców do korzystania z potencjału programu oraz wzięcia udziału w najbliższym audycie artykułów spożywczych.
Informacje o sposobach korzystania z certyfikatu jakości i korzyściach związanych z jego posiadaniem są zawarte w tekście dostępnym w zakładce Press Room. Zapraszamy do lektury!
Przypominamy, że najbliższy audyt żywności odbędzie się 27 kwietnia br. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce "Program".